


Siteye Sağlık Konusu Ekle |
|
◊ Başa Dön !
|
|
İngiltere'de 14 bin çocuk üzerinde yapılan bir araştırma, küçüklüğünde aşırı yağlı, şekerli ve tuzlu gıdalar tüketen çocukların sebze- meyve yiyen çocuklara oranla ileride IQ sevişesinin daha düşük olduğunu ortaya çıkardı. Bristol Üniversitesi uzmanları 1991-92 yıllarında doğan bebeklerin beslenme alışkanlıkları takibe aldı. Beslenme alışkanlıklarına göre üç gruba ayrılan bebeklerin 3, 4, 7 ve 8 yaşlarında zeka seviyeleri ölçüldü. Birinci grup ağırlıklı olarak yağlı ve şekerli besinler tüketen, ikinci grup et ve sebze tüketen, üçüncü ve en sağlıklı olan grup ise sebze, salata, meyve, makarna ve pirinç tüketen gruba dahil edildi. Ölçümlerde patates cipsi, pizza, fast food ve abur cubur gibi gıdalar tüketen çocukların IQ'su 101 civarında çıktı. Salata, meyve ve sebze ile beslenen çocukların IQ'su ise 106 olarak belirlendi. Araştırma başkanı Kate Northstone, aradaki 5 puanlık farkın büyük olmamasına rağmen ileri yaşlarda öğrenme sıkıntısına neden olabileceğini belirterek, "Kötü beslenme beyinde kalıcı etkiler bırakabiliyor. " dedi. |
|
Etiketler : abur cubur , çocuklarda iq , iq gerilemesi , iq düşüklüğü , abur cuburun zararları |
|
Son Eklenen Sağlık Konuları : Şeker hastaları insülin iğnesinden kurtulacak Tıpta devrim niteliğindeki çalışmadan ilk olumlu sonuçları aldı. Avrupa Birliği tarafından da desteklenen çalışmayla ilg... Abur cuburun çocuklara verdiği zararlar İngiltere'de 14 bin çocuk üzerinde yapılan bir araştırma, küçüklüğünde aşırı yağlı, şekerli ve tuzlu gıdalar tüketen çoc... Dondurulmuş gıdaların çocuklar için zararı var mı? Son yıllarda market raflarında daha fazla görmeye başladığımız dondurulmuş sebze ve meyveler sanayileşme süreci, kadınla... Erkeklerde kısırlığın sebebi içki Bira erkeklerin en büyük belalısı çıktı. Londra'daki King's College'ın araştırmasına göre; bira içerdiği östrojen nedeni... Kanser testi Kanser tedavisini 'büyük ölçüde imkânsızlaştıran' serseri kanser hücrelerine karşı, bugüne kadarki en hassas test gelişt... Sıcak çayın faydaları Sağlıklı yaşamak hepimizin en büyük isteği. Gün içerisinde yediğimiz ve içtiğimiz gıdalar bize daha zinde bir yaşamın an... Sağlık Sağlıklı olmak çok önemlidir çünkü sağlık dünyadaki en önemli şey. sağlıklı olmak için süt içmeli,hayvansal ürünler yeme... Kansere karşı aspirin İngiltere'de 26 bin hasta üzerinde yapılan testlerin ardından kanserden ölümlerin sadece düzenli aspirin alarak büyük or... Stresi önleyen besinler C vitamini, stresli durumlarda ani fizyolojik reaksiyonlarınızın rahatlamasına yardımcı olabilir. C vitaminini narenciye... Kanser hastalığı ile ilgili bilinmeyenler Tanı ve tedavi imkanlarının her geçen gün gelişmesine rağmen görülme sıklığı artan kanser tedavisinde, medikal tıbbın ya... |