Abur cuburun çocuklara verdiği zararlar
İngiltere'de 14 bin çocuk üzerinde yapılan bir araştırma, küçüklüğünde aşırı yağlı, şekerli ve tuzlu gıdalar tüketen çocukların sebze- meyve yiyen çocuklara oranla ileride IQ sevişesinin daha düşük olduğunu ortaya çıkardı.
Bristol Üniversitesi uzmanları 1991-92 yıllarında doğan bebeklerin...devamı
|
Dondurulmuş gıdaların çocuklar için zararı var mı?
Son yıllarda market raflarında daha fazla görmeye başladığımız dondurulmuş sebze ve meyveler sanayileşme süreci, kadınların iş dünyasının aktif birer üyesi haline gelmesi ve yalnız yaşayan bireylerin sayısındaki artış nedeniyle giderek artmakta, zaman ekonomisi sağlaması ve kullanım pratik...devamı
|
Erkeklerde kısırlığın sebebi içki
Bira erkeklerin en büyük belalısı çıktı. Londra'daki King's College'ın araştırmasına göre; bira içerdiği östrojen nedeniyle erkeklerin sperm kalitesini düşürüyor ve döllenme yeteneğini azaltıyor.
Araştırmacılar, aşırı miktarda bira tüketiminin kısırlığa yol açtığını söylüyor. ...devamı
|
Kanser testi
Kanser tedavisini 'büyük ölçüde imkânsızlaştıran' serseri kanser hücrelerine karşı, bugüne kadarki en hassas test geliştirildi. Milyarlarca hücre arasında kanserli tek hücreyi dahi bulabilecek hassasiyetteki test sayesinde, özellikle göğüs, prostat, kolon ve akciğer gibi kanser tipleriyle ...devamı
|
Sıcak çayın faydaları
Sağlıklı yaşamak hepimizin en büyük isteği. Gün içerisinde yediğimiz ve içtiğimiz gıdalar bize daha zinde bir yaşamın anahtarını sunuyor.
Bazı besinler ise yanlış kullanımlan sebebiyle birçok hastalığa yol açıyor. Reem Nöroloji Merkezi Kurucusu Dr. Mehmet Yavuz çay gibi sıcak tüketilen ba...devamı
|
Sağlık
Sağlıklı olmak çok önemlidir çünkü sağlık dünyadaki en önemli şey. sağlıklı olmak için süt içmeli,hayvansal ürünler yemeli,spor yapmalı,dengeli beslenmeliyiz....devamı
|
Kansere karşı aspirin
İngiltere'de 26 bin hasta üzerinde yapılan testlerin ardından kanserden ölümlerin sadece düzenli aspirin alarak büyük oranda önlenebileceği sonucuna ulaşıldı.
Hergün alınan bir aspirin gırtlak tümöründen ölümleri yüzde 60 oranında azaltırken, kolorektal tümörlerden ölümü yüzde 40, akciğe...devamı
|